ponedeljek, 24. oktober 2005

V državi ptičje gripe

V soboto popoldne sva smuknila na morje, iz sončne Ljubljane direkt v dež. Pozno popoldne sem, v mrazu in grdih oblakih, prvič vstopil. Poleg vodne pištole ovešen še z otroškim podvodnim fotoaparatom za enkratno uporabo, čisto novo svetilko (dobil od d. za rojstni dan), nagajal mi je pa tudi nož - zlomil se je nosilec zgornjega paščka, in sem malo improviziral. Po dobri uri sem se v mraku privlekel na suho, ne da bi enkrat samkrat ustrelil.
.
V nedeljo je bilo vreme precej lepše, šla sva pa tudi na nek drug del obale. Enako ovešen sem se bolje ujel in se nadvse trudil do konca porabiti tisti fotoaparat. Baterija je zlata vreden pripomoček, posvetil sem v vsako luknjo.
Čvrsto odločen da dreka ne bom streljal, sem čakal na kapitalca, ki ga ni bilo. Vmes sem veselo fotografiral - med drugim nekaj dromij in kar dva jastoga. Nekako sem se že navadil, da pri potapljanju na dah zadnje čase pogosto najdevam jastoge. Tokrat sem se discipliniral in jim nisem težil - zadovoljil sem se s fotografiranjem in če bo kaj ratalo, bom seveda tu objavil.
.
V steni, pod luknjo drugega jastoga, ki sem ga občudoval vsaj pol ure, sem našel še eno polno luknjo. Zdelo se mi pa je, da ima ugor nekam majhno glavo, in sem malo kolebal. Nato sem vseeno sprožil (v dveh dneh edini strel) in ga z nekaj truda izvlekel. No, je bil kar bajsi. Dobri 2 kili! In 2kg mesa/življenje je pri morski hrani soliden rezultat.
.

Ta vikend je na hrvaškem zaradi ptičje gripe crknilo 6 labodov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar