sreda, 19. oktober 2005

Srce parajoče pričevanje

Ko se sprehodiš skozi ves objavljen material - od osebne predstavitve, poklicnih objav, do čisto družinskih fotografij - ti je jasno, da je gospod tipičen bloger. Da je gospod prvovrsten bloger po srcu in duši, ampak zaenkrat le potencialno in ne v praksi, je menda zgolj posledica nesrečnega naključja - da za stvar najbrž še ni slišal.
.
Gospod ki je znan vsaj po tem, da je soavtor znane uspešnice, je izredno pedanten, metodičen in iskren. S temi lastnostmi pa se na srečo ponaša tudi njegov obsežen opis, ki je predmet tega prispevka.
.
Preden uidete skozi link naj vas, potencialne graditelje hiš, opozorim, da si je povezavo dobro shraniti. Ker vas bo večkrat imelo, da si kaj ponovno preberete.
.
Tu je torej prvovrstno srce parajoče pričevanje graditelja slovenske hiše.
.
Iz besedila veje določena skepsa, skoraj obžalovanje. Ki ga avtor ob koncu izrecno zanika, pa vseeno.
Rezultat (hiša) vloženega truda nikakor ni vreden.

15 komentarjev:

  1. Bravo, crni! Jaz te moralno podpiram :) Tudi sam večinoma čisto nič ne razumem, zakaj naj bi bile nekatere hiše v teh postih tako zanič, druge pa tako dobre. Razlage pa so vedno formulirane tako, da izpade, kot da je vse itak samoumevno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa to je prava vstaja, sprožil sem jogurtno revolucijo!

    Bom počakal da pade še kak komentar in odgovoril na široko ponoči, ko bo več časa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Moje mnenje pa je tako.
    Strašno zanimive teme pišeš, z užitkom jih preberem...ampak žal vsega ne razumem, določene stvari se še učim, lahko me imaš za ..., zase pa mislim, da sem vsaj z jajca že pokukala medtem ko večina Slovencev je še notr... :(
    Spoštovani Peter, ti pa ki že letaš, pa te prosim, da spustiš verzijo pisanja na takšen nivo, da se ne bom počutla ko en bedak (kokr včeraj grr...), ko bom ugibala kaj si nam želel povedati. To je tudi del kulture bloganja.
    lp
    pa kmal spet kaj napiši...tovrstne teme me blazno zanimajo

    OdgovoriIzbriši
  4. Nekaterim je pač všeč malo bolj okrancljano in kičasto, drugim pa bolj strogo ali minimalistično. Dejstvo je tudi, da je okus večine populacije drugačen kot okus večine arhitektov.

    Obstaja stara ljudska modrost, da o okusih ne kaže razpravljati.

    Arhitekti imajo silno frustracijo, češ da ljudje ne razumejo, kaj je dobra arhiktetura. Vendar so za to krivi predvsem sami - njihova naloga je, da ljudi izobražujejo, jih prepričujejo in jim svojo vizijo na koncu tudi prodajo.

    Pogled na slovensko pokrajino skozi optiko arhitekta lahko pomeni le dvoje: da imamo zanič arhitekte ali pa da ti ne znajo prodajati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Že mate cepivo za kurjo gripo? - Toplo priporočam!

    OdgovoriIzbriši
  6. - crni, ne vem zakaj te to zmoti. meni se zdi edino smotrno.

    opis gradnje tiste hiše je poučen na več nivojih, rade volje se mu podrobno posvetim kasneje. najprej pa je treba opraviti s tem onaniranjem.

    hiša Jakopin je po mojem mnenju še vedno najlepša hiša v Rožni dolini. ne bi pa je jaz opisal kot "sivo kocko z majhnimi okni". hiša je razkošno povezana z vrtom, proti cesti pa je, kar je povsem razumno, bolj bunker. ampak dokler od bloga ne bo kanil kak tolar, se jaz ne mislim metati na trepalnice in plezati po kandelabrih, da bi crniju predstavil popolnejšo sliko. crni naj verjame na besedo.

    za izražanje umetniških preferenc zasebnim graditeljem enodružinskih hiš vsekakor priporočam izbiro primernejšega medija.

    po Verbincu si menda že vajen posegati, sodeč po tvojih zadnjih visokointelektualnih komentarjih na Črevu.

    - ill-advised, kot ravno ti na vsej siblog sceni najbolje veš, prispevek hitro postane predolg, da bi se komu dalo v poglabljanje v napisano posvetiti vsaj približno toliko napora, kolikor bi si ga glede na energijo, vloženo v pisanje, nedvomno zaslužil.

    pri pisanju se zato poslužujem določene taktike - poleg očitnega podstavljanja min, ki ga je omenil crni, se trudim s slogom ki je dovolj dvoumen in, domišljam si, duhovit, da bralce vsaj rahlo zdrma. da sem precejšen cinik, se ne trudim skrivati. prav tako je menda dokaj jasno, da sovražim tabuje, in da pljunem na marsikateri vzorec, ki je po mojem mnenju izgubil stik z zdravo kmečko pametjo. toliko o slogu.

    da pa opisi hiš mnogokrat izpadejo dvoumno, je pripisati tudi preprostemu dejstvu, da stvari ponavadi niso črno-bele. priznam, mnogokrat kolebam, kam uvrstiti določeno hišo. nazadnje se v grobem podredim določenemu parametru, kar pa ne pomeni, da ne obstaja mnogo drugih vidikov. v grobem skušam vsakič predstaviti vse bistvene.
    razmišljam o sistemu, s katerim bi nesorodne parametre, bistvene za ocenjevanje hiš, vsaj približno kvantificiral. stvar je, razumljivo, dokaj problematična, bi pa lahko pomenila osnovo za obširen, dobičkonosen nepremičninski portal - naj se še malo kuha.

    če se zdi da kako stvar neupravičeno jemljem za samoumevno, me lepo prosim sproti pobaraj, in rad se bom potrudil z odgovorom.

    - anonymous, insinuacije v zvezi z "letanjem" ogorčeno zavračam.

    - ales, po moje "arhitektura" kot nekaj zaznavnega pri racionalni stanovanjski gradnji nima kaj iskati. "arhitektura" mora biti povsem podrejena, skrita in le po potrebi pripravljena na poskok.

    vlogo konstruktivnega arhitekta stanovanj pa najbolje ponazorim z "disidenti", ki so konec 80tih sedeli v centralnem komiteju komunistične partije, da bi jo kao "rušili od znotraj".
    arhitekti morajo "arhitekturo" končno izpuliti iz rok malih zasebnih investitorjev, in jo "zrušiti od znotraj".

    kakor ti to ne bo všeč, jaz pač trdim, da morajo arhitekti manj "prodajati" in več "vzgajati".

    - DrD, in kakšno zvezo ima to z ladijskimi motorji?

    - crni, primitivnemu zmerjanju komentatorjev na tujih blogih bi se menda lahko izognil - poleg tega da se to ne spodobi, mi tudi nekako ne gre skupaj s prijetnim značajem, ki ga izžareva tvoja fotografija.
    glede na to da sem zaenkrat tu jaz edini, ki se ima jajca izpostavljati s popolno identiteto, se zdi crnijevo pizdenje nad strahopetnim skrivaštvom - no, deplasirano.

    naj tu povem, da mi boječepogumna anonimnost ni preveč všeč. zato resno razmišljam, da bi bilo vzgojno dostop do komentiranja malce omejiti. blogger za začetek omogoča odrezati vse, ki nimajo "bloggerske identitete".
    mogoče pa bi vzgojno delovalo že diskretno opozorilo anonimnežem, da niti slutijo ne, kako široko sled in kakšno količino informacij puščajo v mojem StatCounterju. ampak glede na to, da ni zalegel niti prispevek posvečen statistiki, bi delovalo šele to, če malo parafraziram, da bi jih skupaj z rojstnimi datumi in številkami mobitelov postavil na pranger.

    OdgovoriIzbriši
  7. Anonimna sem jaz, ker si tudi bloga ne znam postaviti...ali ker nimam nič pametnega za ponudit ljudem, da bi lahko brali. Ker na tem blogu iščem informacije, to upam da ni narobe in ker spoštujem Petra, tisto o letenju pa sem verjetno res čudno napisala, vendar ni bilo mišljeno kot letenje(peruti ali kaj podobnega), ne sploh ne tako, temveč sem s tem mislila na ljudi, ki so nosilci informacij, visoko izobraženi, misleči s svojo glavo, zreli, pridni, ki nas hranijo (z informacijami...) , kukajoče iz jajca. To lahko vzameš za kompliment in nikakor te nisem želela s tem kaj žalit ali kakorkoli je že izpadlo. Hotela sem ti povedat, da pač težko dohajam tvoj nivo znanja in me pošteno zmede dvoumnost v pisanju, mislim da sem prej sebe potunkala s takim pisanjem, se ti ne zdi? Pa še nas je verjetno več takih, razen če ti ni bolj všeč, da si ustvariš svoj krog bralcev (letalcev, ki med sabo meljejo informacije, ali še slabše pametujejo), ampak si nisem ustvarila takega mnenja o tebi...
    Zdej pa se ne bom več oglašala...

    OdgovoriIzbriši
  8. Anonimna sem jaz, ker si tudi bloga ne znam postaviti...ali ker nimam nič pametnega za ponudit ljudem, da bi lahko brali. Ker na tem blogu iščem informacije, to upam da ni narobe in ker spoštujem Petra, tisto o letenju pa sem verjetno res čudno napisala, vendar ni bilo mišljeno kot letenje(peruti ali kaj podobnega), ne sploh ne tako, temveč sem s tem mislila na ljudi, ki so nosilci informacij, visoko izobraženi, misleči s svojo glavo, zreli, pridni, ki nas hranijo (z informacijami...) , kukajoče iz jajca. To lahko vzameš za kompliment in nikakor te nisem želela s tem kaj žalit ali kakorkoli je že izpadlo. Hotela sem ti povedat, da pač težko dohajam tvoj nivo znanja in me pošteno zmede dvoumnost v pisanju, mislim da sem prej sebe potunkala s takim pisanjem, se ti ne zdi? Pa še nas je verjetno več takih, razen če ti ni bolj všeč, da si ustvariš svoj krog bralcev (letalcev, ki med sabo meljejo informacije, ali še slabše pametujejo), ampak si nisem ustvarila takega mnenja o tebi...
    Zdej pa se ne bom več oglašala...

    OdgovoriIzbriši
  9. - za Opaaa #3 velja enako kot za vse drugo - če bi crni blagovolil tam pustiti svoj komentar, bi najbrž dobil tudi odgovor. kljub temu, da sem namenoma objavil sliki, ki ponazarjata splošno mnenje mimoidočih o tej hiši, namreč: "kaj pa je to zaena baraka", je prispevek do danes ostal brez komentarja.

    nimam občutka da pišem kot "ljudje iz stroke" - arhitekturni gosgovor mi gre, nasprotno, precej na živce. moj iskreni namen je pisati s pozicije osveščenega kupca, z občasnim sklicevanjem na zdravo kmečko pamet.

    s tem da razlagaš očitno, hodiš po poti Čukmajstra.
    tu se s tabo ne morem strinjati - tvoje mnenje se mi zdi vredno vsaj 3/4 prdca.

    iskreno povedano, jaz med komentarjem DrD in temo prispevka, posebej pa med tvojim pizdenjem in komentarjem DrD, ne vidim neposredne vzročno-posledične zveze. crni naj bo bolj samozavesten in manj nataknjen.

    še o anonimnosti. seveda je ravno možnost anonimnega objavljanja ena bistvenih značilnosti svetovnega blogovskega fenomena. avtor ki se podpisuje z linkom na svoj blog, ni anonimen. izdajanje real-life identitete bi bilo pravzaprav redundantno; blog in komentarji po drugih blogih tvorijo konsistenten sistem, ki dopušča, da si bralci o avtorju ustvarijo povsem relevantno predstavo. mogoče bralci-neznanci marsikoga, ki pod psevdonimom ma pladnju nosi iskreno opisane izkušnje in intimna razmišljanja, v resnici poznajo mnogo bolje, kot njegovi resnični znanci poznajo resničnega človeka. v tem smislu crni nikakor ni anonimen - še več, kar se mene tiče, si v resnici lahko majhen, suh in rdečelas - na predstavo ki jo imam o crniju jaz, to niti malo ne vpliva.
    moj komentar pa si sprovociral sam - pravnoformalno crni nima trdne moralne podlage zmerjati drugih s psevdonimi podpisanih anonimnežev. pravnoformalno bi si to upravičeno lahko privoščil tisti, ki stoji za "crnim" (kdo to je, mene res prav nič ne zanima in ne briga)- nevljudno pa bi bilo še zmeraj.

    mene v resnici ne moti anonimnost - res me pa moti, če komentatorji anonimnost zlorabljajo
    -za primitivne opazke ki nimajo zveze s temo,
    -za občasno abotno pihanje na dušo meni,
    -in za nevljudno zmerjanje.
    samo še to: mnogo lepše od "anonimous" izgleda kakršenkoli psevdonim.

    OdgovoriIzbriši
  10. - crni, če se prvi odstavek nanaša na "množica tujk izpade totalno puhlo" iz tvojega komentarja (#9), te lahko potolažim, da:
    a) sem tako pisal namerno, da bi te jezil
    b) so nekatere tujke preprosto izpeljane iz besed, ki so v angleščini običajne. le na koncu je dodana pripona -no (konsistent-no, relevant-no, redundant-no...). crni to brez problema razume.
    c) da je edino, kar ni bilo namerno, tisti "ma", ki si ga 2x prepisal - seveda bi moralo pisati "na".
    d) da si "svetovni blogovski fenomen" narobe prevedel v "bloganje". moja sintagma namenoma zveni megalomansko - bloganje pa se, tudi onomatopoetsko, sliši kot dejavnost neškodljivih gospodinj.
    e) da si pri prevodu: "...da si bralci o avtorju ustvarijo relevantno predstavo", v svojo "slovenščino Zastava 101": "...da si bralci avtorju lahko poiscejo na googlu", zašel v smer, kamor ti jaz ne zmorem slediti. jaz za tak prevod ne bi dal honorarja.

    - če se nanaša na tvojo kritiko DrDja: "...kvaziintelektualistični" (#7), ti lahko pač prostodušno zatrdim - ker iz tvojega pisanja relativno očitno veje določena očitajoča sumnjičavost - da DrD pač nisem jaz. jaz sem napisal tisto, pod kar sem podpisan jaz.

    - tvoje sklepanje, s spet nepotrebno razlago po poti čukmajstra, se meni zdi, no, hecno. sicer je pa to vajina stvar.

    - jaz "famoznemu" DrDju zamerim predvsem to, da mi je "nagravž-no" "miniral" prispevek, ob katerem bi lahko vsi skupaj "konstruktiv-no" "komentirali" gradnjo slovenske hiše v lastni "režiji", tako pa nismo niti začeli.

    Zato se končno veselim nadaljevati od tu naprej - ampak drugič, ker je zdaj že pozno.

    OdgovoriIzbriši
  11. HELLO SPORAZUMI O POSOJILU IN FINANCIRANJU.

    V želji po pridobitvi posojila je moj cilj bistveno okrepiti ekonomsko osnovo vseh pravnih in fizičnih oseb, ki izvajajo dejavnosti ustvarjanja dohodka, z odobritvijo posojil med posamezniki.
    Strinjam se, da vam bom finančno pomagal ne glede na težave, dokler ste solventni.
    Na razpolago sem vam v celoti. Prosimo, da svojo prošnjo potrdite tako, da čim prej določite znesek, ki ga želite izposoditi, in trajanje poplačila na tem e-poštnem naslovu: » sonialaze08@gmail.com, da lahko hitro ugodno odgovorimo na vašo prošnjo in ste ugodili.
    Samo pošljite e-pošto: » sonialaze08@gmail.com in vaša zahteva bo uspešno obdelana.
    Telefonska številka: +33 7 57 90 63 78
    Hvala za vaše stike.

    OdgovoriIzbriši
  12. DOBRODOŠLI: POSOJILO MED RESNIMI IN ISKRENIM POSAMEZNIKOM SPLETNO.
    Ponudba hitrega posojila med zasebnikom Hitro posojilo, da se vaše skrbi končate v manj kot 72 urah. Prepovedani ste v svoji banki in vsi vaši poskusi v drugih in drugih finančnih institucijah doslej niso dali ničesar zaradi slabega kredita ali drugih, tako da ni več skrbi kontaktirajte me in v manj kot 72 urah po razumni stopnji 2% na leto in glede na čas odplačevanja, ki vam ustreza, vam dam posojilo, ki vam bo rešilo življenje. Prosim, kontaktirajte me po e-pošti: marialeydi06@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Moje ime je Mark, prihajam iz Slovenije. Vsem želim povedati, če potrebujete pravo posojilo. posojilo Credit Institutions je pravo podjetje za prijavo, saj sem nekaj dni potreboval denar in sem iskal posojilo na spletu. Videl sem podjetje in zaprosil sem za to. Moje podjetje me je 2-krat ogoljufalo za denar. Bil sem tako žalosten, ker Za to sem potreboval denar. Odločil sem se, da poiščem drugo podjetje in zaprosil sem pri drugem podjetju, ki mi je isto podjetje tudi reklo, naj položim denar, kar sem tudi storil, in nikoli nisem dobil posojila. Bilo mi je všeč, kaj se mi dogaja, ker potrebujem nujno denar za nakup hiše, ker če ne pridem kmalu domov, bo moj najemodajalec mene in mojo družino pregnal stran od njegove hiše, zato sem moral dobiti svojo hišo. Ko sem znova iskal, sem videl to podjetje Posojilne kreditne institucije. Videl sem, da je veliko ljudi pričalo o tem podjetju, da je podjetje res odlično, zato sem se sprva bal prijaviti, ker sem dvakrat goljufal, zato sem si rekel, naj poskusim in vidim če je bilo to podjetje resnično, sem se prijavil. Ko sem zaprosil, so mi povedali vse, kar moram storiti, še vedno sem bil prestrašen, vendar sem jim zaupal in zagotovili so mi, da bom v 5 dneh dobil posojilo. Od svoje banke sem prejel obvestilo, da je na mojem bančnem računu znesek 110.000 evrov in bil sem zelo vesel. To sporočilo pišem na spletu, zdaj pa je to podjetje pomagalo tudi dvema mojima bratoma, tako da vsakemu posebej, če potrebujete pravo posojilo. posojilne kreditne institucije je pravo podjetje, pri katerem lahko zaprosite. stopite v stik z njimi samo po e-pošti ali prek e-pošte: ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) pošljite jim sporočilo na WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši
  14. Moje pričevanje Pozdravljeni vsi
    Tukaj sem, da pričam, kako sem dobil posojilo od posojilnih kreditnih ustanov, potem ko sem večkrat zaprosil za različne posojilodajalce, ki so obljubili pomoč, a mi posojila nikoli niso dali. Dokler me moj prijatelj ni predstavil posojilnim kreditnim institucijam in mi obljubil, da mi bo pomagal, in dejansko so storili, kot so obljubili, brez kakršnega koli odlašanja. Nikoli si nisem mislil, da še obstajajo zanesljivi posojilodajalci, dokler nisem srečal posojilno-kreditnih ustanov, ki so res pomagale pri posojilu v višini 13.000 evrov in spremenile moje prepričanje. Ne vem, ali na kakršen koli način potrebujete resnično in nujno posojilo. Obrnite se na posojilne kreditne institucije po e-pošti: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    Whatsapp številka: +393512640785 ali: +393509313766
    ali :+393512114999.
    Elektronski naslov: loancreditinstitutions00@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Moje pričevanje Pozdravljeni vsi
    Tukaj sem, da pričam, kako sem dobil posojilo od posojilnih kreditnih ustanov, potem ko sem večkrat zaprosil za različne posojilodajalce, ki so obljubili pomoč, a mi posojila nikoli niso dali. Dokler me moj prijatelj ni predstavil posojilnim kreditnim institucijam in mi obljubil, da mi bo pomagal, in dejansko so storili, kot so obljubili, brez kakršnega koli odlašanja. Nikoli si nisem mislil, da še obstajajo zanesljivi posojilodajalci, dokler nisem srečal posojilno-kreditnih ustanov, ki so res pomagale pri posojilu v višini 13.000 evrov in spremenile moje prepričanje. Ne vem, ali na kakršen koli način potrebujete resnično in nujno posojilo. Obrnite se na posojilne kreditne institucije po e-pošti: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    Whatsapp številka: +393512640785 ali: +393509313766
    ali :+393512114999.
    Elektronski naslov: loancreditinstitutions00@gmail.com

    OdgovoriIzbriši