nedelja, 31. julij 2005

Odvzem!

Zgodilo se je ravnokar, z d. sva se vračala iz mesta, spotoma sem tankal na tisti skoz odprti pumpi na Celovški, dam kartico, vtipkam kodo, pa mi stric reče: vzeti vam moram kartico.
?
Običajno poslujem kake 0.5M v minusu, odkar pa stanovanje rihtava manj intenzivno, se mi je nehote nabralo nekaj plusa, na kar se ne morem navadit. Me spremlja nek neprijeten občutek; po izidu tiste knjige si ne bi nikoli odpustil, če mi ne bi uspelo umreti v bankrotu. Nekaj se je moralo zgoditi.
.
- Kako vzeti?
- Poglejte, tu piše odvzem kartice, mi pokaže račun.
- Ampak tu gor je 309 jurjev plusa! (prejšnji večer sem dvignil 7 jurjev na bankmašini na Mestnem trgu, pa sem si zapomnil)
- Kartica je last banke, banka je sporočila da jo moram vzeti; kako boste poravnali račun?
Da bi mi kartico preprosto dal nazaj, ni bilo opcija. Mu dam eurocard, podpišem.
- A mi boste eurocard tud vzel?
- (tišina)
- Pa ne morte mi kr tko vzet dobre kartice, pa še polne! A dobim vsaj kak papir, potrdilo?
Postavi veliko rumeno tablo Stopite k naslednjemu okencu. Piše potrdilo, zadaj se zbira vrsta, potem se prestavijo, kaj se dogaja?, izgledam kot kriminalec, začopaten. Čez 10 minut mu je uspelo prepisat podatke s kartice, mi da zanikrn papirček, da ni on kriv, pa lahko noč.
.
Doma pokličem Teledom, povem za kaj gre in vprašanje: "ste včeraj ali danes dvignili denar z bankomata na Mestnem trgu" me reši negotovosti. So našli kamero, pa vse blokirali. Novo dobim v 10 dneh, vmes da lahko dvigujem s knjižico (oh, super).
Preverim še stanje, je še vse gor. Pa za vsak slučaj vprašam, če bi mi kdo kartico spraznil in bi se dalo dokazati, ali bi mi oni pokrili škodo?, ja, da bi.
.
No, tistih fičnkov se bomo seveda čimprej znebili.
Lahko noč.

2 komentarja:

  1. - "oh, super" je mišljeno sarkastično.
    - ni posebne fore, samo ko je omenila bankomat na katerem sem nazadnje dvignil, so odpadle vse teorije zarote.

    OdgovoriIzbriši
  2. "...z NLB so nam sporočili, da so stranke obveščali po telefonu..."
    ???
    bi se pa spodoblo.

    OdgovoriIzbriši