torek, 26. julij 2005

Rakovice

Prejšnji teden sva vsak dan zmazala po 2 taki za predjed. Na začetku po 4, ampak predolgo traja lupit.
Fajn se mi zdi, če nardiš domačo nalogo, preštudiraš zemljevid in rečeš: tukaj. Ponavadi je z obale težje dostopno, ampak se vse da zimprovizirat. In če je, ko pogledaš pod vodo, vse po planu - nedotaknjeno in živo.
.
Ker take rakovice nimajo omembe vrednih naravnih sovražnikov, razen takih kot sem jaz, lahko, kjer takih ni, precej zrasejo. Tako gosto naseljenih, predvsem pa tako gajstnih, samozavestnih, napadalnih, prebrisanih, in toliko velikih, ne pomnim. Po tem ko sem odkril, da prav vsaka prileze iz luknje, če ji pred nosom pomahaš z ribico, je postalo naravnost prelahko. Komur pa je prelahko, postane lahkomiseln. In potem, o sramota, mi je uspelo eni majhni vtaknit prst med klešče, kar ne vem če se mi je v življenju 5x zgodilo (in prvo tako rakovico sem snel pri 7 letih!). Se je mal zanohtalo, je mal tekla kri.

Ni komentarjev:

Objavite komentar