nedelja, 18. januar 2009

Evo, 200 ovc

Prejšnji teden sem končal še zadnjih 6 druge serije.
.
O tem, za kaj približno gre, lahko prebereta tule.
Predzadnjo rundo sem pa, podobno kot tole, že objavil na blogu.
.
Še čisto na kratko o stvari:
- "Ovce na platnu" sem si pred 9 leti zamislil kot izjemno duhovit komentar petelinov nekega Slane, ki naj bi mi povrh vrgel kak tolar. Prodajati sem jih kanil zelo poceni, štancati pa hitro in učinkovito.
- Po "nulti" seriji, kjer so bile naslovljene z dvomestno številko, sem v naslove uvedel še črko; tako bi s trimestno šifro lahko, namesto 1000, pokril 2500 ovc.
- Če sem prvih 100 naredil v poldrugem, pa mi je serija "A" vzela čez 7 let (se pravi tu pa tam kak teden intenzivnega štancanja, vmes pa kako leto premora). Na koncu sem, skratka, med proizvajanjem ovc trpel kot žival, vztrajal pa izključno iz principa. Bi se pa, če bi našel zadovoljivo zunanjo motivacijo, teoretično dalo na mesec dobaviti max. 50 ovc, na leto pa mogoče celo 500.
- Stvar se mi, tudi to je treba povedati, zaenkrat ne izplača. Ni ga denarja, ki bi opravičil vse neznosno kompliciranje okoli ovc. "Projekt" je še vedno v fazi "metanja trnka".
- Vse, od žaganja posebej naročenih letev za podokvirčke, pa napenjanja in klasičnega grundiranja lanenega platna, pa vzdrževanja različnih "likovnih" pristopov, pa obdelave hrbtnih strani s klejnim papirjem in kovinsko obešanko, do sprintanih nalepk s podatki o naslovu, dimenzijah in datumih izdelave podokvirja, grundiranja in slikanja (podatke hranim v svoji bazi), ki jih zalepim zadaj - vse je moje ročno delo.
- Še tako mala "ovca na platnu" je čisto prava "umetniška slika", čisto pravo "olje na lanenem platnu" čisto pravega slovenskega "akademskega slikarja" (ki je uspel "na statusu" "preživeti" že 9 let!).
- Kupci ovc menda niso na izgubi. V 9 letih je cena zrasla za 4x (v smislu, da kar je bilo nekoč 100 mark, je danes 200 ojrof). Potencialni kupci pa tudi ne - ovce so tudi danes kakih 10x cenejše od zgoraj omenjenih petelinof (bi jih pa morale v naslednjih 10 - 100 letih krepko preseči).
- Trenutno je prodanih okoli 75%, katere točno, pa res ne vem. Tovrstne evidence na spletu ne objavljam, če se pa kdo zanima za konkretno slikco, pa pogledam okoli sebe, če kje leži, ali pa ga napotim v galerijo, ki jih prodaja.
Kakih 50 komadov jih je še na voljo. Med njimi, razumljivo, še večina spodaj prikazanih, ki so po mojem mnenju v glavnem super uspele. Pohitita!
.

Ni komentarjev:

Objavite komentar