sreda, 7. januar 2009

Kupčija stoletja!

Tale blog je precej star - ko sem začel, jih v Sloveniji ni nastajalo več kot nekaj 10. Takrat sem precej klikal okoli in si ustvaril določen pregled (takrat se je to še dalo), sčasoma pa sem jih nekaj začel celo redno spremljati (spodobi se omeniti da sta, po samouničenju famoznega No Pasaran neke Anaiis, moja favorita ostala Crnijevo Slepo črevo in Poulette iz Belgije). Nekaj časa sem celo imel objavljeno kratko blogorolo, ampak sem jo hitro zamenjal s seznamom "blogi s povezavo sem", kamor sem uvrstil vse, ki so vzdrževali link na oslikarstvuinšečem med favoriti, ali pa so se kdaj sklicevali na kak moj prispevek.
Hec je bil, da daleč najpopularnejši slovenski bloger ni maral tega seznama. Ko sem zaznal, da ima link name med favoriti, sem ga vpisal med "bloge s povezavo sem"; takoj ko se je tam opazil, pa me je snel z blogorole, posledično pa sem ga snel s seznama tudi jaz. Ker se mu je moj blog sicer dopadel, me je spet takoj uvrstil na blogorolo in vse se je ponovilo. Dokler nisem "blogov s povezavo sem" odstranil, ker je stvar postala nepregledna in bi mi vzdrževanje ažurnega seznama vzelo preveč časa. Ostala je le tipka "Technorati".
.
Drugih blogov ne spremljam že kaki 2 leti. Izjemoma, res izjemoma, še kam pogledam, ampak v resnici sem takrat z razvado ostro presekal. Ugotovil sem, da se bo treba odločiti, ali bom predvsem potrošnik, ali pa bom predvsem generiral vsebino. Odločil sem se za slednje.
Enako adiktivna kot ekstenzivno branje tujih blogov - pa je tudi skrb za čim večji promet. S tem je podobno kot z igricami, ki jih baje nekateri še vedno igrajo (sam sem se, po obsedenosti s Tetrisom, ko sem dobesedno sanjal kocke, in po tisti verziji streljačine Doom, ki se je še imenovala Wolfenštajn, pred desetletjem igricam dokončno odpovedal).
Po tistem, ko je bil oslikarstvuinšečem na lestvici Najdi.si v letu 2006 celo 9. najbolj bran slovenski blog, sem se odločil, da ne bom talec prometa (ki se je kasneje dejansko ustalil na pičlih do 5000 pageloads/mesec).
Namesto rednega objavljanja 2-3 x/teden - sem si privoščil že par večmesečnih pavz, pa izredno nepopularno izčrpno objavljanje gobarskih izplenov, pa teženje s politiko in objavljanje podvodnih fotografij... Zapišem kar in ko mi zapaše - in pravzaprav me boli kurac, ali bo to kdo bral ali celo komentiral. Preberem pa kdaj kar sam in, bogami, dobro je napisano, si rečem. :))
.
Gugl je pred kratkim začel dobavljati novo storitev, ki je nekakšen derivat fejsbuka. Brez posebnih komplikacij lahko komjunitije sedaj tvorijo tudi uporabniki Bloggerja. Zdaj se lahko vsak kot "spremljevalec" javno izpostavi na kateremkoli blogu, ki je aktiviral aplikacijo. Po novem tudi na oslikarstvuinšečem.
.
*
Takole kupčijo lahko skleneš:
.
Zastonj in brez obveznosti se lahko vpišeš na blog, ki je štartal februarja 2005 in je do danes obrnil dobrih 140.000 pageloads. Mogoče si boš tako zagotovil kak dodaten klik, a ni to lepo.
.
Vpis med "spremljevalce" naj ne pomeni, da se z mano strinjaš. Če misliš da sem črn, ni treba da si tudi ti. Če misliš da sem rdeč, ravno tako. Če misliš da sem workaholic, sam pa si lenuh, ali obratno - prav tako. Lahko si Redbukovec ali Janševik - boli me kurac, ker se ne uvrščam apriori, pač pa se opredeljujem do konkretnih situacij. V resnici imam raje špilferderberje kot trobila - vpiši se med spremljevalce in debatiraj tu (na lastnem blogu se mi še da).
.
V zameno ne obljubljam ničesar. Če se razglasiš za "spremljevalca", ne pomeni da sem tvoj prijatelj. Če boš ti moj "spremljevalec" ne pomeni, da bom tudi jaz tvoj. Jaz tujih blogov, torej tudi tvojega, ne berem, in mi seveda ne pade na pamet, da bi se pri tebi lažnivo razglašal za "spremljevalca". Še opozorilo:
naj vas bo nič, 10, ali 135 - jaz bom svoja bralca še vedno nagovarjal v dvojini.
.
Tako, kupčijo ki jo ponujam, sem orisal. Meni se zdi fer.
Še več - če bi bil jaz ti, bi se mi po vsej verjetnosti zdela neznosno vabljiva. ;)
.
Lahko noč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar