sreda, 28. marec 2007

Ovce na platnu

Bloga načelno ne zlorabljam preveč za teženje o slikarstvu, ampak naredimo tokrat izjemo. Spet sem 10 dni čepel na Zabukovju brez interneta in slikal. Tokrat sem med drugim končal 26 ovc. In pripravil še 30 platen: zmizaril podokvirje, napel laneno platno in jih s klejem in kredo klasično grundiral.
.
Ovce na platnu sem si izmislil pred 7 leti nekako tako:
- na trg spraviti poceni oljne slike s prepoznavnim motivom
- s tem se norčevati predvsem iz popularnih Slanovih petelinov, seveda pa tudi iz vsega drugega štancanja (Tuttovega kiča, Červekovih črnin, Mršnikovega čečkanja, Dorinih kozolcev, Đokinih "rezbarij", Berberjevih obrazkov in konjičkov, osladnosti Irene Polanec,..., Morandijevih črepinj...)
- da si ne bi zaprl poti, da ne bi zapadel v maniro, da bi se malo poigral med siceršnjim slikanjem, sem igro definiral tako, da so formati, slikarski in vsebinski pristopi različni
- slik ni možno korektno reproducirati: poslikan je zunanji rob (ali okvir, če je platno napeto tako, da je ta viden); slikce je dobro izbirati v živo
- s poceni slikami omogočiti ljudem, ki si ne morejo ali ne želijo privoščiti mojih večjih slik, da me kupijo; s tem prispevati h krepitvi blagovne znamke "akad. slik. tainta" (jaz)
- slike ne potrebujejo okvirja - robovi platna so lično oblepljeni s klejnim trakom, dodana je rinka za obešanje
- "Ovce na platnu" so zasnovane tako, da omogočajo kopičenje "metafizičnega balasta" okrog originalnih umetnin: veliko avtorjevega ročnega dela, laneno platno, klasičen grund, izključno oljne barve, prepoznavnost motiva, signatura, otežkočeno korektno reproduciranje, nobenih bližnjic... Vsaka ovca je garantirano "umetniška slika" in čisto pravo "olje na platnu" - to mora zažgati v Sloveniji!
- omejitev velikosti: daljša stranica meri največ 42 cm
- omejitev cene: bruto prodajna cena (kar plača kupec) min 60, max 200 EUR
- dokler povpraševanje močno ne preseže ponudbe, zagotavljati nizko, takorekoč proizvodno ceno; zgoden nakup je dobra naložba
- baza podatkov: vsaka slika dobi trimestno šifro, s katero je enoznačno definirana, na hrbtni strani je opremljena z nalepko s sprintanimi podatki o podokvirju, velikosti, datumih slikanja...; vse podatke in fotografije slik hranim v bazi
- posamezna serija meri 100 komadov, naslove znotraj serije izbiram naključno in ne po vrsti
.
Razmišljal sem tudi o tem, da bi slikce prodajal v posebnih ličnih škatlah, da se ne bi uničevale med premetavanjem po galerijah in da bi bile že takoj opremljene kot poslovno darilo, ampak bi bilo vse skupaj predrago... Slabo je tudi, da so vrednost poslovnih daril omejili na 65 EUR, kar je za ovce premalo...
.
Zdaj je končanih dobrih 170 "Ovc na platnu", zaključena je nulta, proti koncu gre serija Axx. Prodanih dobra polovica. Skupna bruto prodajna cena je pičlih dobrih 20k EUR, neto izplen, če se vse proda prek galeristov in legalno - dobrih 10k EUR. Pravzaprav dumping - zaenkrat se mi vse skupaj ni izplačalo.
Verjamem, da ovce imajo določen potencial, vidim pa tudi, da bi bilo treba stvar peljati bolj aktivno (čeprav imam do tega zadržke). Razstavljati tega samostojno ne maram, ker ne želim, da bi me identificirali s "pet projectom". Ebay je ena možnost, ampak se mi zdi, da bi imel z vsem skupaj več sitnosti kot dobička. Lepo bi bilo, če bi se našel moher in odkupil lot recimo 50 komadov za 5k EUR. Ali pa če bi se kak študent zrajtal in jih začel dilat po pisarnah za lepo provizijo... Mogoče bi bilo za začetek dobro že, če bi tule ločil prodane od razpoložljivih...
Kaka ideja?
.
Prejšnji teden sem torej spacal tele, privoščite si jih, dokler so đabe:
.
Nekaj "aktualno - političnih":
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.

.

.

.

.

Nekaj kao "poročnih":

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nekaj kao "umetniških":
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.

.

.

.

.

Nekaj kao "fantazijskih":

.

.

3 komentarji:

  1. Oooo :)

    Jaz bi tud imela svojo ovco.

    Kako gre to? Se najavim in pridem izbirat v živo?

    OdgovoriIzbriši
  2. saj pravim: ovca na platnu v vsak slovenski dom!

    torej: praktično je najprej nekaj izbrat in mi poslat številke, da preverim, kaj je še na voljo, kako je veliko in koliko stane.
    če je izbrani primerek v kaki galeriji, ga lahko kupiš tam, če ga mam jaz, se je treba posebej zmenit za čas in kraj transakcije.

    email:
    peter.strovs@siol.net

    OdgovoriIzbriši