sobota, 3. januar 2009

Namesto jelke

Ko se obrne leto, se baje spodobi oznaniti, da to vemo. Oznanjam s tem prispevkom.
Ker pa po datumu vidim, da sem malo zamudil, se moram najprej ekskulpirati. Čeprav je res, da mi prej pač ni zneslo, si moram najbrž izmisliti bolj "vsebinski" izgovor. Evo, vraževerje vedno pade na plodna tla. Ker se nekateri na silvestrovo izogibajo perjadi, češ da "kura brca nazaj", se res ne bi spodobilo tik pred novim letom objavljati rakov, za katere je pa sploh znano, da se znajo z močnim repom izstreliti nazaj kot metek.
.
Tole ni ravno jastog.
.
Prav lepo bi seveda bilo,
če bi takile rakci zrasli čez pol metra -
menda bi bili prav dobri za jest.
Žal merijo po 5 cm.
.
.
No, mene ta žival spominja na novoletno jelko.
Močno elektrificirano. Srečno novo leto!
(Da moja bralca ne bi mislila, da sta se dolžna pofočkati,
sem komentiranje izjemoma zaprl.)