sobota, 5. december 2009

Prerez 59

"Ne takih grdih slik delat - lepo, všečno sliko nariši, boš takoj prodal,"
kar naprej poslušam.
.
Evo, tu imate. Če to ni ena všečna slika, sem jaz bicikel.

Prerez 59 / olje na lanenem platnu, tolčena kovina / uokvirjeno 186x51 cm / 10-11 09

7 komentarjev:

  1. kaj jaz vem - v idealnem svetu bi kupec moral dati vsaj 2 jurja, drugače je dumping.
    res pa je, da bi danes vsi hoteli nekakšen "recesijski popust"...

    OdgovoriIzbriši
  2. Peter, najlepša hvala za odgovor. Malo nemanirlih, priznam, ampak res nimam občutka.
    Meni se dopade, padam na všečno, kaj češ, žal pa toliko denarja res nimam, kar seveda spet ne pomeni, da slika ni toliko vredna.

    OdgovoriIzbriši
  3. no, slika je vredna točno toliko, za kolikor se jo da prodati.
    če obstaja demand, se da prodati dobro.
    tudi če demanda ni, pa pod proizvodne stroške nima smisla iti.

    aja, v idealnem svetu bi avtor dobil toliko, kot plača kupec - kupci bi prišli skoz precej bolje, avtor pa tudi, čeprav bi cene znižal za precej več kot "recesijski popust". tudi likvidnost (ponovna vnovčljivost) umetnin bi se strašno izboljšala, trg pa zaživel, če bi bili stroški transakcije 0, namesto od tretjine do pol.
    če ma pa kdo slučajno kako idejo, kako se v praksi približati tej svetli teoretični ideji idealnega sveta, me naj pa kar po mejlu najde, al pa na telefon :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Peter, za "dva jurja" dobim original po katerem si prerisoval, pa še v barvah.

    OdgovoriIzbriši
  5. no, tu sem zza vzorec seveda vzel znano fotografijo Annie Leibowitz, ki jo je nekoč posnela za Vogue. na njej so, po vrsti, Shawn Johnson, Nastia Lukin, Chellsie Memmel in Alicia Sacramone.
    zelo ljub mi je tudi Avedon, najraje pa se naslajam nad World Press Photo arhivom.
    seveda pa za vzorec rad vzamem tudi kako priložnostno fotografijo iz časopisa (še vedno občasno kako izrežem, čeprav obstaja internet).

    tu seveda ni nobene skrivnosti, fotografije so v glavnem strašno znane in masovno reproducirane, kar vedno poudarjam.
    jaz tu itak ne ponujam "podobe" - kar se mene tiče, je "podoba" pri sliki še najmanj pomembna.
    ponujam artefakt sliko - rezultat nekakšnega konceptualnega početja.
    in ta je prvovrsten original, celo podpisal sem se na zadnji strani :))

    btw - če ti Annie res za 2 jurja proda original negativ - kupi brez pomišljanja!
    ne vem pa, če ona to še sploh ima - kolikor vem, je pred kratkim skoraj bankrotirala, ker je na veliko kupovala milijonske graščine, potem pa jo je udarila recesija in je morala baje prisilno prodati svoje fotografije...

    OdgovoriIzbriši