ponedeljek, 1. september 2008

Gužva

Zadnje čase imam toliko dela, da za pisanje izjemno lucidnih komentarjev o aktualni predvolilni problematiki enostavno nimam časa. (Kaj šele o 8 knjigah, ki so padle že pred 2 tedni.) Pa bi rad in bom kmalu kaj napisal.
Za začetek pa bom vrgel na blog nekaj podvodnih fotografij, da se prekine neilustrirano besedilo.
.
Skratka - poletje sem žrtvoval za slikarstvo.
17. septembra bo otvoritev moje do zdaj daleč najpomembnejše razstave.
V v galerijo spremenjeni stavbi stare mestne pivovarne v Beljaku, KUNSTHAUSSUDHAUS, so lani začeli čezmejni projekt DIE ZWEI - vsako leto bodo hkrati predstavili enega avstrijskega in enega slovenskega avtorja. Ampak začeli so z velikimi imeni. Lani nas je zastopal sam Veliki Janez Bernik! Meni pa so za "partnerja" dodelili slavnega 85 letnega informelovca Hansa Staudacherja.
Tu imata dokaz, da se je lani pod žaromete prišel sončit celo Haider osebno! :))
.
No, jaz delam počasi in 50 - 60 velikih slik, kolikor bi jih radi, pomeni zame 10 letno retrospektivo. Prvič bom skupaj prikazal praktično vse od tu, pa Kvadrate in precej Prerezov, zraven pa bom najbrž vrgel še Pesnike in nekaj ovc, če bom našel čas dokončati serijo parafraz vojnih slik po nagrajencih World Press Photo (v slogu "A93"). Uspel sem si sposoditi tudi nekaj prodanih slik, ki bi jih rad pokazal. Tik pred koncem pa imam še 3 velike slike, bomo videli, če mi bo uspelo...
.
Pravkar pa rihtam seznam slik za zavarovanje in vmes razmišljam, ali sem revež ali pa niti ne, in tudi, ali bi bilo smotrno s polnim kombijem inscenirati karambol s požarom in se za nedoločen čas preseliti na Tajsko :))

1 komentar:

  1. Iz najave:
    HANS STAUDACHER, geb. 1923 in St. Urban am Ossiachersee, der wichtigste informell-tachistische Maler Österreichs, lyrisch und expressiv, Rebell und Außenseiter.
    PETER ŠTROVS, geb. 1973 in Ljubljana, post modern und post media Künstler und klassischer Maler zugleich, kritischer, politischer und zynischer Realist

    Peter, čestitke!

    OdgovoriIzbriši