
.
Letos so Gallusovo napolnili z obeh strani - na oder so spravili vsaj toliko povabljencev kot v parter. Dogajalo pa se je na sredi, pod gigantsko Fiškinovo kroglo, ki je izpodrinila velik del volumna dvorane, nam na balkonu pa onemogočila videti bend, ki je špilal, drugam kot v podplate. (No, povabljence se je videlo dobro, in zato pri semnju ničevosti itak gre.) Upam da vam ilustracija, sestavljena iz zasilnih fotografij s telefonom, kaj pomaga.
.
Natašo Matjašec pohvalim. Jovanovičevo preveč domače povezovanje pa mi je pustilo mešane občutke.
Čeprav - kulturniški old-boysi, z Milanom Deklevo in Karpom Godino, pa z njegovim filmčkom o Šumiju (največ smeha je požel zagnani mladi Rupel), so prav simpatično, sproščeno obudili spomine na tiste lepe svinčene, hipijevske čase. Za trenutek so v Šumi spremenili Cankarjev dom. In med Deklevovim govorom se je nekaj lepega, preprostega, prijaznega razleglo po dvorani.
.
Škoda, da so Ditko Haberl in reinkarnacijo Elde Viler silili skupaj peti Kekčevo pesem. Ko je po dvorani rahlo razglašeno odmevalo, sem se počutil zares bedasto. S kulturo bo poslej resda vedno slabše, a nova oblast ima rešitev: zamižite, umetniki, in z nami ponavljajte mantro:
"dobra volja je najbolja!"
.
Glede na to, da itak ne štekam, so mi kljub vsemu ljubše odkrito nerazumljive, ambiciozne postavitve Matjaža Bergerja, kot pa taka domačijska zadeva s čisto pravo policajsko godbo na pihala, kakršna je bila tokratna proslava Janeza Burgerja.
Lahko noč.
Ni komentarjev:
Objavite komentar