petek, 19. avgust 2005

DIY #6

Stanovanje je v bistvu končano že eno leto, ampak prat sva nosila, sramota, k zgornjim sosedom. Do danes.
.
Stvar je v tem, da nama pralni stroj ni šel v koncept. Priključke za pralni in sušilni strij sem sicer v kopalnici naredil, ampak tako lepega stroja, da bi ga hotel na tikovem parketu gledati namesto previjalne mize, preprosto ni.
.
Stroju sva zato namenila zanemarjeno luknjo, bivšo deponijo premoga, ki je zdaj kurilnica, in v kateri so poleg kotla z gorilcem, kupa ventilov in eksapanzijske posode še cisterna za olje, 2 kombinirana bojlerja in plinski bombi za zgornjo in spodnjo kuhinjo. Ampak da bi se tu lahko prale cote, je bilo treba luknjo malo zrihtat.
.
Najprej sva na grobo poflikala luknje okrog cevi v stropu in stenah. Mešala sva pol gipsa s pol nivedurja in s tem lepila koščke siporeksa, ter vse grobo poravnala.
Vogale okrog okna sem okrepil s perforiranimi aluminijastimi kotniki.
Stene in strop sem premazal z akrilno emulzijo.
.
Potem sva vse na fino ometala s kemagledom G. Ker gre le za zanikrno luknjo, sem se pretiranemu brušenju, kitanju s kemagledom F, brušenju in kitanju z jubolinom tokrat izognil.
.
Po tleh sem polil ajmer izravnalne mase mapei, ki je ostala od dnevne sobe.
.
Stene in strop sva prebelila, kjer ne bo ploščic.
.
Položil sem ploščice, enake kot so v kuhinji, jedilnici in hodniku. D. je vestno spucala fuge.
.
.
.
Fugiral sem z mešanico mase za ozke in široke fuge (1:1), tako da sem ravno porabil stare ostanke.
Ko se masa malo posuši, jo spereš z gobo. Ko se spet posuši, spereš še enkrat. Do čistega je spucala D. Tudi cisterno, peč in vse cevi, temeljito.
.
.
Potem sem okrog ploščic prebelil s čopičem. In retuširal tudi po stenah, kar se je zamazalo med fugiranjem.
.
.
In iz usrane luknje je nastal prostor, dovolj sterilen za cote prat.
.
.
Potem sva šla kupit stroj. Kombiniran s sušilcem, ker ni prostora z 2 mašine. Kaj izbrat? Candy boh ne daj, ko smo se že enkrat opekli, boschev za 150 nima niti vodne blokade, indesit, beko in zanussi itak odpadejo, miele za 300 ne bom kupoval če ga ne bo nihče videl, gorenje pa nima kombiniranih. Sva zbrala electrolux, ki je svinjsko grd, ampak baje soliden, pa še programator se lepo vrti, nič ne škrta kot pri vseh drugih. Kot po navadi sva malo barantala in sva ga dobila iz 173 za 145. Plačal sem ga jaz.
.
.
Ko sem naredil garderobo, sem mislil na to, da bo treba nekoč tam skozi spravit pralni stroj. Vseeno ni bilo rečeno da bo šel skozi. Lahko se pohvalim, da je bilo lufta 2 mm.
.
.
Sva ga malo obračala in odstranila vse blokade od prevoza. Potem sva sukala nogce, dokler ni bil u vaservago. Potem sem ga priključil na vodo, odtok in štrom. Treba je povedati, da štroma v kurilnici še nisem zvezal, tako da je zaenkrat na podaljšku.
.
.
Potem sem nabral nekaj cot in ga zakurblal.
Je trajalo 4 ure in 20 minut, da so se oprale do suhega.
.
.
.
Zdaj ko se torej ve, da mava gospodinjstvo končno komplet opremljeno, vse lepo prosim da poročna darila, ko bo (če bo) čas, zadržite zase.

1 komentar:

  1. tako torej izgleda blogspam.
    menda je spammer našel "DIY" in zalepil nekaj na to temo.

    OdgovoriIzbriši