torek, 12. september 2006

Večerje za dva

Tokrat objavljam nekaj istrskih obrokov, našicanih konec avgusta in ta vikend v okolici Peroja in Bal. Slike so malo slabše zaradi močnih večernih senc, razen prve, ki je slaba zaradi difuzne svetlobe oblačnega večera. Roko je za merilo posojala D.
.
Cipelj, natančno zadet.
In nekaj mrčesa.
.
Za predjed sva pojedla še dve
taki rakovici.
.
.
.
.
Trije škrpoči in šparček.
.
Za predjed rakovica.
.
.
.
.
.
.
Ker riba ostane najbolj sveža, če je živa, sem 2 izmed 3 ugorjev, ki sem jih lociral prejšnji dan, šicnil med zadnjim čofotanjem pred odhodom v Lj. Vsak od njiju mi je vzel vsega 10 minut. Škrpočev pa itak povsod mrgoli, če jih znaš najti.
Seveda je pred odhodom v Lj norma sproščena - namesto za 2 si privoščim našicati malo več. Bi se dalo še več, če bi se neurje, ki je trajalo vso noč, izlilo pred 1 popoldne, ko sem šel prvič v vodo. In po poltretji uri vožnje sva bila doma že ob 6 PM.
.
Cipelj in nekaj šparov, picev, fratrcev, kdo bi vedel....
.
.
.
.
.
.
.
Tudi bero zadnjega dne tokratnega podaljšanega vikenda sem prešvercal v Lj.
.
Za predjed je bila zelo velika rakovica.
Potem pa so se pojedli še špari, pici, fratrci in ušate, ki pozirajo levo, ter solidni škrpoč, cipelj, dve vrani, kaval in nekakšen sardon, od zgoraj navzdol.
.
.
.
.
Hm, pravzaprav mam rib za nekaj časa poln kufer.

Ni komentarjev:

Objavite komentar