sreda, 24. oktober 2007

DIY #10

Previjalna miza

Tale deska na predalniku v kopalnici, dolgo predvidena za posvečeni namen, se nama je zazdela nekam trda in premajhna za varno previjanje. Nanjo bi se sicer dalo postaviti posebno "previjalno blazino", ampak ko sva se malo razgledovala po trgovinah, naju je takoj minilo. Sami bedni, zanikrni, osladni, v najcenejšo plastično folijo zalepljeni kosi penaste gume.

Najinega sineka bi jaz najraje obdajal izključno z elegantnim inoxom, kromom, črnim in bordo rdečim usnjem, granitom in tu pa tam s kančkom toplega lesa.
Kolikor se le da, pa bi ga rad obvaroval pred medenino, potiskanim blagom, okenskimi križi, rumenimi fasadami z belimi vogalčki, plišastimi in plastičnimi figuricami ter osladno muziko. Kar se tiče zadnjega, smo lepo delali že med nosečnostjo, ko smo sistematično poslušali najino staro zalogo Fugazijev, Sonic Youthov, Smashing Pumpkinsov, Rage Against the Machinov, Džejns Edikšnov, Vana Morrisona, Jella Biafre (DK), Smithsov, No Means Nojev, Jeffreya Leeja Pierceja (GC), ... in seveda Butthole Surferjev.
.
Skratka, spet je bilo najbolj enostavno, da sem naredil sam.
Vzel sem 12mm OSB ploščo (široke so 67 cm, kar je ravno prav) in jo odrezal po meri. Čeznjo sem vrgel kos 5 cm debele penaste gume in jo ovil s trpežnim črnim skajem (uporabiti usnje bi bilo že preseravanje, poleg tega se z njim precej težje dela). Skaj sem skrbno napel in spel s spenjačem, s katerim kdaj pa kdaj napnem kakšno platno. Na zid sem prišraufal alu profilček, skozenj pa z dvema šraufkoma pritrdil svoje remek delo. Kupil sem še 90 cm dolgo kovinsko nogo, izvlekel plastičen čep, jo odrezal za 2 cm, čep zabil nazaj in jo pritrdil na mesto, kjer statično najbolj pomaga.
In mali je, ravno preden je prišel na svet, dobil udobno, toplo previjalno mizo, veliko 67 x 135 cm, ki mora zadostovati vsaj do 9. meseca, ko bo, kolikor ga poznam, že sigurno znal na kahlico.
.

1 komentar: