torek, 6. december 2011

Najsodobnejša umetnina v duhu časa


Za jutrišnjo novoletno dobrodelno dražbo v galeriji Hest sem v nedeljo naslikal tole umetniško sliko.
Preden sem se lotil umetniškega likovnega ustvarjanja, sem skušal kar se da začutiti aktualni trenutek in ustvariti kar najsodobnejšo umetnino, ki bi subtilno odražala samo bistvo duha časa.
Po tehtnem premisleku sem likovno kompozicijo zasnoval tako, da je na krvavo-komunistično ozadje komplementarno postavljenih nekaj prijaznih modrih, rumenih in belih likovnih entitet, ki s pomočjo strateško umeščenih linijskih potez zelo tehtno odsevajo vrednote in energijo aktualnega trenutka.
Umetniška slika predpisane velikosti 14x20 cm mi je odlično uspela, pa sem se proti večeru jel predajati navdušenju nad svojim likovnim delom.
.
Ampak točno ob 20:00 istega dne sem nekako začutil, da se je duh časa nenadoma popolnoma spremenil. Tako zelo, da se je spremenila tudi sama paradigma najsodobnejše likovne umetnosti. In nemudoma sem začel iskati tehten umetniški odgovor na najnovejšo likovno zagato. Ampak naj se neskromno pohvalim, da mi je rešitev uspelo najti še istega večera.
Kot je razvidno s priložene fotografije, sem likovno-umetniški problem uspel vehementno rešiti z nekaj skrbno odmerjenimi linijskimi potezami v beli barvi, ki sem jih, kot pandan vsebinski spremembi umetnostnega trenutka, z mirno, izkušeno roko, drzno plasiral na sam desni rob likovne površine.
Zadovoljno ugotavljam, da mi te umetniške slike ni bilo treba zavreči, saj mi je z brihtno umetniško intervencijo - koraku časa uspelo parirati.

5 komentarjev:

  1. Peter, tako dolgo te nibilo, da sem te že odstranil z zaznamkov. Najprej sem se razveselil, sedaj pa ko sem prebral zapisano, menim, da potrebuješ še nekaj časa. Vzemi si ga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Genialno! Tudi jaz sem se razveselila, da si spet med nami, ker novembra sploh nisem več čekirala, kaj počneš na blogu... sem pa videla tvoj genialni čivk o KK in cca 126 lajkih na enega volivca :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. @ivan:
    če ne zameriš - zamalo se mi zdi, da je SDS zapravila praktično dobljeno igro. če se nekateri ob tej blagi pikrosti ne zmorejo niti nasmehniti, pa je poraz itak vzgojen.
    jaz sem se sposoben pohecati iz marsičesa, tudi iz SDS "rumenega sonca in modrega neba".
    smijehom tugu pokrijem ;)

    @Anonimni:
    twitter me je zagrabil, fajn zadeva.
    vabljeni! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljeni, ali potrebujete finančno pomoč? Sem Susan Benson. Sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Ali za dokončanje projekta potrebujete poslovno posojilo, osebno posojilo, hipotekarno posojilo ali posojilo? če je vaš odgovor pritrdilen, vam priporočam, da se obrnete na moje podjetje. Ponujamo vse vrste posojil, vključno z dolgoročnimi in kratkoročnimi posojili. Za več informacij nam pišite po e-pošti: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ali mi pošljite neposredno sporočilo na WhatsApp prek: +447903159998 in v trenutku prejmite odgovor.

    Smo celovito podjetje za finančne storitve in zavzemamo se, da vam bomo pomagali izpolniti vse vaše želje. Specializirani smo za zagotavljanje strukturiranih finančnih rešitev za posameznike in podjetja na najučinkovitejši in najhitrejši način.

    Tu je nekaj razlogov, zakaj bi se morali obrniti na nas za posojilo;
    * Udobje - za posojilo lahko zaprosite kadar koli in kjer koli.
    * Prilagodljiv znesek - odločite se, koliko želite izposoditi.
    * Hitro neposredno financiranje - posojilo prejmite v 24 urah po odobritvi.
    * Prilagodljiva obrestna mera 3%.
    * Visoke stopnje odobritve
    * Prilagodljivo odplačilo - dobite priložnost, da izberete datum odplačila, bodisi tedensko, mesečno ali letno v trajanju od 1 do 30 let.
    * Preprosta spletna aplikacija.
    * Prilagojene smernice in strokovno znanje.
    * Brez skritih stroškov

    Ne izgubite priložnosti zaradi pomanjkanja sredstev. Zdaj se obrnite na moje podjetje, lahko vam pomagamo s posojilom, ker smo pomagali številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami

    Za več informacij o naši ponudbi posojila nam prosimo pošljite zahtevo za posojilo prek:
    E-naslov: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Posredniki / svetovalci / posredniki lahko vabijo stranke in so 100% zaščiteni. V popolnem zaupanju bomo sodelovali v korist vseh vpletenih strani.

    OdgovoriIzbriši