sreda, 5. december 2007

"Odziv"

Ko sem se po dolgem času spravil spraviti skupaj razstavo, ki je po mojem mnenju čisto lepo uspela, sem pričakoval vsaj malo feedbacka. Na otvoritev pa so prišli le z Direkta in Jane. Par dni kasneje pa so poslale pisca s fotografom še Slovenske novice.
Hecno je, da so zanimanje pokazali le mediji, ki jih sicer res ne spremljam. Ne verjamem niti, da bi bili ravno bralci navedenih časopisov publika, ki bi jo zanimalo moje slikarstvo. Je pa lepo, da Direkt iz materiala ni naredil afere, ampak čisto korektno notico. Če je Jana kaj objavila, v resnici ne vem, vem pa, da na fotografijah gotovo ne izgledam nič lepše, kot na tisti v Slovenskih novicah, kjer je članek na sredini, diagonalno od nage babe, sicer izpadel bolje kot sem se bal, le tisk je barvno porazen.
.
No, danes po Odmevih pa sem le dočakal tudi prispevek na nacionalni televiziji. Na srečo niso potrebovali moje izjave, je pa Boštjan Jurečič predstavitev lepo izpeljal. Posebej se mi dopade, da je opozoril, da se mu slike zdijo težko prebavljive, malo manj pa tisto, da pripadam "najmlajši generaciji slikarjev"(?). Opazil pa sem, da se je kamera Zlatemu teletu, najbrž namerno, skrbno izognila.
Vseeno mi je bilo všeč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar