Trailer trash trailers
.Najbrž se sprašujeta, od kod dobijo tiste čudne, velike, kao prikolice, v kakršnih živijo zvezdniki Jerryja Springerja?
.
Se peljem zadnjič z biciklom mimo Ježice, pa ugotovim, da jih delajo v Sloveniji!
.
Primerek na sliki je remek delo firme iz Ljubljane, ki zastopa neko slavno špansko znamko Sun Roller.
.
Za vsak slučaj sem preveril še novomeško podjetje, ki je nekoč s prijetnimi prikolicami s plavo črto servisiralo Jugo in pol Evrope. Tudi Adria je podlegla.
Ce lahko samo pripomnim,d a so vse te *khm*, "enote" prav po evropsko majckene. Single wide v ZDA je 4.8 m sirok mastodont, ki ga na srecni kraj mobilnega domovanja v enem susu pripelje kar konkreten tuvornjak. Vse prikolice iz tvojih linkov so siroke piskave 3m. Pih.
OdgovoriIzbrišiStvar se sicer v "Amerikanščini" imenuje mobile home.
OdgovoriIzbrišihttp://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_home
Da se da tak drek prodati (zato ga proizvajajo), je naravnost tragično.
OdgovoriIzbrišiTi nagravžni trailer-trash trailerji se od navadnih bivalnih kontejnerjev razlikujejo po točno tistih atributih, ki so značilni za "tipično slovensko hišo", kakršne vseskozi kritiziram:
dvokapnica (!), napušč, žleb, okna, polkna, firnki...
Tole na sliki (in podobno) nima nikakršne zveze s plemenitimi sintagmami kot so mobilna, začasna, fleksibilna arhitektura. Celo "pomožni objekt" zveni prelepo za tole. "Mobile home"? Home?
Po drugi strani je pa res, da aerodinamičnost klasičnih prikolic v 95% nima nobene prave funkcije.
Take zadeve pa bi se vsekakor dalo precej bolje izpeljati. Tudi za 2-3 M, kolikor ta konkretni drek stane.
"Take zadeve pa bi se vsekakor dalo precej bolje izpeljati. Tudi za 2-3 M, kolikor ta konkretni drek stane."
OdgovoriIzbrišiPredlagaj projekt, vloži svoj denar in nas pozovi k investitorstvu...(buc, buc, daj odreči se že enkrat državnim subvencijam in začni delati kaj koristnega - niso namenjene takšnim ljudem, kot si ti)
buci buc?
OdgovoriIzbriši