ponedeljek, 2. april 2007

Padle so še 3

Nazadnje so padle Deček in smrt, Prva hiša na Marsu in The Architect in Practice. Zadnja od njih sicer že pred 14 dnevi, ampak bolje da jih naštejem zdaj, kot da jih pozabim.
.
Deček in smrt Lojzeta Kovačiča me je malce razočarala. Knjiga, bral sem verzijo z začetka 90 tih, ki jo je avtor skrajšal na 2/3, je kljub vsemu preveč razvlečena. Ne vem, po Kristalnem času, ki je res izjemno delo, je moje navdušenje nad Kovačičem kar malo splahnelo... No, skozi nekaj 100 strani dolgočasne jamrarije se je dalo, kot izhaja iz povedanega, površno prebiti v 2 urah.
.
Prva hiša na Marsu Vinka Vasleta je super razvedrilo. Že nekaj časa me je zanimalo, kako ta duhovitež piše zunaj časopisov, in prijetno sem bil presenečen. Knjiga je, jasno, avtobiografska - nezgode, ki so jih Vasletovi imeli z vrstno hišo na Brdu (tisto novejše naselje zraven Monsa), so splošno znane. Poleg zanimivega stila, ki precej spominja na Mrkaićevega, je najbolj hvalevredna simpatično kruta samoironija - Vasle na način, na kakršnega se iz drugih norčuje Mićo, piše v prvi osebi in o sebi. Oziroma - sebi, ironiziranemu, v usta polaga stilsko in vsebinsko podobne stavke ter nemalo enakih sintagem. Zelo priporočam!
.
The Architect in Practice, 9th edition, Davida Chappella & Andrewa Willsa je izčrpna knjiga, pravzaprav priročnik, ki poleg tega, da bi morala biti obvezno čtivo na FA, paše v vsak biro. Knjiga sicer analizira iz perspektive UK, ampak z vstopom v EU, z odpiranjem trga inženirskih storitev, bolognsko reformo študijskih sistemov, ... je relevantna tudi pri nas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar