sreda, 13. april 2005

Uh, uh #1

Tole sem včeraj snel na Barju, pri Črni vasi, 10 km od centra Ljubljane, pa je tako uh, uh, da si zasluži da s tem začnem. Čeprav malo potenciran, je to na žalost popolnoma korekten primer tipičnega slovenskega poselitvenega vzorca in tipične slovenske stanovanjske arhitekture. Da se ne ponavljam, preletite tole.


Včasih me gledajo postrani ko fotografiram njihove hiše, čeprav so večinoma vseeno videti ponosni. Vzel sem si pravico hiše objavljati in komentirati, to po moje ne spada pod varstvo osebnih podatkov s katerim so danes vsi tako obsedeni. Kaj se dogaja not, dobro, nikogar ne briga, ampak zunanjost je pač javna last in na žalost še kako vpliva na podobo krajine.

2 komentarja:

  1. "popolnoma korekten primer tipičnega slovenskega poselitvenega vzorca in tipične slovenske stanovanjske arhitekture..."

    Žal ne. Tole naselje so bratje z juga naredili na črno... vse skupaj pa so kasneje legalizirali... na žalost... takole grozo bi jaz popravil samo z dinamitom...

    OdgovoriIzbriši
  2. ne razumem tvojega komentarja.
    na, beri še enkrat:
    "Čeprav malo potenciran, je to na žalost popolnoma korekten primer tipičnega slovenskega poselitvenega vzorca in tipične slovenske stanovanjske arhitekture."

    OdgovoriIzbriši