nedelja, 10. april 2005

Krožišče

Kot je vedel že premožni Dostojevski, pa kasneje naša oblast, ki je vsake kvatre gnala za šajtrgo vse po spisku, ni ga čez delo na zemlji. Zato sem tudi to pomlad ustanovil privat enočlansko delovno brigado. Iz ljubljane sem si po telefonu za 1.april naročil kamion peska na Zabukovje, potem pa 3 dni gnal kramp, motiko, lopato, grablje in seveda šajtrgo, da sem tistih 8 kubikov peska razmetal entropiji v brk v nekaj, s čimer sem spet zadovoljen.

prej - potem


Michael, no offense, to privat krožišče sem si omislil že pred 5 leti. Rekel boš sicer: "evo, še en, res so obsedeni", ampak šlo je za čisto racionalen premislek. Avto malo približati hiši, sosedu Milanu omogočiti da na veliko zlorablja služnostno pravico prek naše parcele, ohraniti tudi najlepšega od 7 hrastov, obrniti avto s stilom in, kadar je potreba, omogočiti parkiranje čimveč obiskovalcem na s peskom posuti podlagi, da mi brez potrebe ne uničujejo trate. Zunanji premer je 14 metrov, povprečni avto z rajdnim krogom med 10,5 in 12m lahko zvozi brez težav. Večji problem je z višinsko razliko - med najvišjo in najnižjo točko kroga je 80 cm, tako da nekaterim ne potegne.

Pesek je dobro vsake toliko časa pregrabiti in populiti plevel, da se ne zarase. Če 3 leta ne vzdržuješ, postane tako kot na levi sliki.

Lahko noč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar