nedelja, 13. februar 2005

Prvo razočaranje

Po dobrem tednu približno vidim, kako gre. Pisat je fajn, se pa hitro nabira in prispevki bodo začeli zginevat nekam v nepregleden arhiv. Zato sem preštudiral tale Blogger servis, pa add-ons, pa iskal po forumih in, pazi to:
na Bloggerju ni kategorij! Prispevkov se ne da rzvrstit po temah! Tisti blogi, ki to majo, so na drugih servisih.

Nekateri imajo lepo strukturirane strani, lično in pregledno. Sam bi zamenjal template, ampak taki za blogger stanejo po 30$, jaz pa iz principa iščem vse free. Pa kategorij, jasno, ni.

Potem sem našel Moveable Type. Lepo, ma vse, je zastonj za nekomercialne namene, ampak moraš met svoj server! Type Pad iste firme je komplet servis, kot Blogger, ampak stane 6 - 15$ na mesec, odvisno kaj vse naročiš.

Nekaj zasilnih in kompliciranih poti najbrž je. Lahko narediš več blogov, kot kategorije, na istem templatu, z istim profilom, pa jih medsebojno zlinkaš. Ampak to zdaleč ni isto.
Nekaj sem bral, da si lahko na posebno stran shraniš in po kategorijah urediš vse rss feede, pa jih linkaš nazaj na blog. Ampak jaz še nisem ta faza, najprej moram naštudirat rss, xml, atom, syndication in podobno.

Predvsem mam pa odpor do tega, da bi se zdaj dodatno učil razne programerske finte, jaz bi samo pisal. Se pa spomnim, kako sem pred 10 leti neki spacal skup v HTML, ko je blo res še na začetku.

Potem razočaranje s postanjem slik, kar piše na prejšnjem prispevku. Naj me prosim kdo potolaži, da se da s Hello hkrati poslat več slik v en post!

No, Blogger je seveda vseen fajn, da ne bo nesporazuma, predvsem je enostaven in zastonj.

3 komentarji:

  1. Da Blogger ne nudi kategorij, "blogov" znotraj blogov, tare tudi mene!

    Blogger omogoča nekakšen dizajn strani, ki je free! Settings ... Template ... plus malo html + css žilice.

    Mene pogojno moti še nekaj. Situacija: Jaz komentiram nekaj tvojega. Ti dobiš obvestilo. Ti komentiraš moj komentar. Jaz ne dobim obvestila. Morda to reši "Trackback" - ki ga Blogger ne omogoča, temveč na primer Moveable Type.

    No, Blogger je free in je tudi kar prilagodljiv. Zato je kul. Ocena prav dobro.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, razlika med svetom računalištva in ta pravim je, da si lahko tukaj za majhen denar svoj lasten gospodar! Želja imeti lasten server ni tabu!!! Dedicated server, recimo pri hosteurope.de (webhosting, webpack L) z mySQL in php stane 3€ na mesec. Instalacija kakšnega bloga kot recimo wordpress pa ni zahtevna - je stvar 5 minut. Oblikovanje pa......

    No, sicer bi pa še radi kaj prebrali o slikarstvu in še čem!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, trackback se sliši v redu. Po moje bo Gugl svojim odvisnikom kmalu ponudil nadgradnjo z vsemi storitvami, ampak za plačilo. Po moje nas bo večina mirno plačala, saj je en uležan blog najbrž precej huda muka selit na drugo platformo.
    Na srečo je slovenskih blogerjev tako malo, da se da enkrat na teden skozi vse sprehodit. Ampak včasih se veliko ljudi zapne za določen post in tam postane zanimivo, in zelo žalostno je, če to zgine nekam v mesečni arhiv.

    Anonymusu enako, zdaj se ne bom selil. Drugače pa mislim, da se da biti tudi v realnem svetu sam svoj gospodar, seveda pa je relativno, kaj je majhen denar.

    OdgovoriIzbriši