torek, 15. december 2009

En Pahor naprodaj!

.
Tile dve sem narisal za novoletno dražbo galerije Hest.
Meni ni všeč, da so letos vsem v risanje vsilili svoje standardne ploščice premera 13cm (enostavneje bi bilo, če bi vsak prispevaj kaj iz svoje stare zaloge), ampak če so drugi avtorji sprejeli, je moralo biti dovolj dobro tudi zame.
Ker ploščica spominja na 2D projekcijo kugle, pa ker bo ravno Novo leto, sem si zamislil poslikavo v smislu kugle za na smreko.
No, Monrojko so prejšnji teden (Javšnik je vodil dražbo) že poceni prodali v Ljubljani, to sredo bojo pa v mariborskem Hestu prodajali še Pahorja (polni naslov slike je "Čudoviti Pahor"). Če bi kdo mel...
Izkupiček gre zavodu Soča.
.
Lahko noč.

4 komentarji:

  1. krucifiks, le bedak bo kupil pahorja.

    morda še ljubica s.d.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj si šel tega Boruta Murka risat.??

    OdgovoriIzbriši
  3. glej glej, končno - odziv!
    risal bom samo še Pahorje :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem pa najprej mislil, da je Popovič. Verjetno zaradi nosa.

    OdgovoriIzbriši