sreda, 18. november 2009

Kuj Ovco, dokler je vroča!

Evo, 7 najnovejših, še mastnih.
.
Tokrat dodam le citat iz svojega prvega pisma bralcev v življenju, ki sem ga objavil v tokratni Mladini kot odziv na tole zadevo, ker je razumljivo razloženo, za kaj gre:
.
"...V podobah na slikicah iz serije Ovce na platnu™ seveda nima smisla iskati "sublimnega doživetja" v smislu presežnega v modernističnem slikarstvu. »Umetniška ambicija«, če hočete, obstaja tu kvečjemu na nivoju serije kot celote, na nivoju igre oziroma projekta (v 10 letih je nastalo kakih 250 Ovc). Skrajni »umetniški domet« posameznih podob pa se seveda konča na ravni ilustracije. Ovce na platnu™ so pač samo unikatne ilustracije, »metafizični balast« je morda najti le v dejstvu, da so naslikane z oljem na laneno platno."
.










4 komentarji:

  1. lepe!
    a b21 je pa fotografija nalepljena pa malo popravljena?

    OdgovoriIzbriši
  2. misliš ta domišlijska, z jagenčkom? tud B 21 je seveda kr s penzlom

    po fotografiji (slona) sem delal edino B 41 :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni,

    koliko stane ena ovca?

    OdgovoriIzbriši
  4. pred 10 leti sem štartal z razponom od 50 do 100 mark za kupca (ven sem dobil precej manj), danes smo pa na 50 do 400 ojrof bruto (ven dobim precej manj).
    ampak meni se seveda še vedno zdijo prepoceni.
    no, tele so v glavnem zdaj v ljubljanski galeriji Hest - tam imam v vsakem trenutku vsaj 20 Ovc, da se da malo izbirat.

    OdgovoriIzbriši