ponedeljek, 17. september 2007

Gobe - tedenski obračun

O gobah prejšnji teden nalašč nisem pisal, ker je bližnja hosta že itak prepolna.
Imata pa tu pregled za nazaj:
.
ponedeljek
Ker sem bil ravno na Zabukovju, sem seveda prehodil svoj teren.
Precejšnje razočaranje - 3 puhli in le 2 čvrsta jurčka, par zelenih golobic, en zmahan karželj in še nekaj mrčesa.
.
torek
Še vedno Zabukovje. Prehodil sem še več, a dobil le enega čvrstega jurčka. Pa 4 puhle, 8 lepih turkov, par zelenih golobic in brezovčkov ter spet praktično nobene lisičke.
.
.
sreda
V Ljubljani vsak dan sprehodim pesa.
Jasno je, da greva, ko je sezona, popoldne za dobro uro v šmarnogorsko hosto.
Tokrat sem dobil 3 čvrste in 2 puhla. Na kraju, ki sem ga odkril zadnjič in našel šti/ (ups!) natanko 2 kilograma lisičk, sem z njimi spet napolnil košaro. Ampak drugo, manjšo. Zdi se mi, da je tisti čudežni kotiček vmes odkril nek prasec in ga dobro izropal.
.
četrtek
Takoj nad hišo rasejo marele. Pol urce, pa sem jih dobil 17 (če štejem tudi tiste čisto male). In, to je treba povedati, neznansko dolgega in čisto čisto belega jurčka, ki se ga ni čisto nič videlo. Ne vem kako, ampak povsem na pamet mi ga je uspelo izvleči iz globokega listja.
.
.
Zvečer pa sva šla s pesom na hitro še po jurčke.
6 čvrstih, en puhel. In par lisičk.
.
.
.
petek
V petek je bilo dobro.
7 komadov trdih.
Resnično, celo odrasel korenjak (24 cm premera!) je bil popolnoma brez črvička.
.
.
sobota
Samo nad hišo sem šel pobrat marele.
Slabe pol urce, 10 komadov.
Zaprte seveda prinesem cele, ker grejo za kak dan v vazo. Klobuk tako pocuza, kar je hranljivega v peclju, in se odpre.
.
nedelja
Za vikend je šmarnogorska hosta polna pritepencev s košarami, tako da sva s pesom vstopila brez velikih pričakovanj.
Sem pa našel najprej enega bukovega, kasneje pa pod enim hrastom naletel na špuro! 2 sem zagledal takoj, še 2, ko sem pogledal bolj počasi, 3 pa sem potem na slepo izkopal iz listja.
Bukovi so se, kot izgleda, izpeli, so pa zato hrastovi končno začeli poganjati!
Sistematično sem začel iskati pod hrasti in res, naletel sem še na drugo špurco, težko 8 komadov (res pa je, da tistih najmanjših ne bi izruval, če jih ne bi slučajno prevrnil med kopanjem po listju).
.
Takole pa izgleda trdih polna košarca.
Košarca mora biti majhna, da je hitro polna.
Ta teden je bila polna vsak dan.
A ni to lepo?

Ni komentarjev:

Objavite komentar