sreda, 2. avgust 2006

Ciganjenje po Dugem otoku

Vem, blog je malo sameval, ampak počitnice so se prav prilegle. Poleg tega je zadnjič, ko sem bil ravno pri volji tole napisat, crknil internet, tako da objavljam šele zdaj, ko sem spet v Lj.
.
Na zemljevidu sva izbrala Dugi otok, naložila moj avto, ki ga ni škoda, in v ponedeljek, ko ni gužve, ob 3 ponoči pičila čez Gorjance in po avtocesti do Zadra. Na srečo sva prišla točno na trajekt in se dopoldne znašla na počitnicah.
.
Nekateri si počitnice predstavljajo kot poležavanje v klimatiziranih hotelskih sobicah, množično organizirano sončenje in večerno pijuckanje po lokalih. Jaz pač ne.
.
V 10 dneh sva do zadnjega kotička raziskala dolgi otok, po njem sva naredila dobrih 300 km, spala sva izključno na samotnih kotičkih ob samem morju, jedla pa izključno tisto, kar sem nalovil (pokrovače, hobotnice, bela riba). Šotorček sva vsakič postavila ob 9h zvečer in ga pospravila ob 7h zjutraj. Z vstajanjem ob 6h zjutraj sem si končno uredil bioritem. Čez dan sva zamenjala po 3 - 4 lokacije in se intenzivno potapljala na dah. V vodi sem bil po 7 - 8 ur, od tega vsaj pol pod vodo. Vmes sva prebrala kup knjig.
.
Podrobnejši opis Dugega otoka, ki sem ga s kopnega doživel povsem drugače kot z jadrnice, bom čimprej zmontiral. Poleg opisov lokacij za podvodni ribolov pa lahko dodam še dve nahajališči amfor.
Na sliki: Telaščica - ob koncu slanega jezera je prehod do zunanje strani otoka. Malo stvari je lepših kot potapljanje ob stenah. Naslednjič tudi o tem, kje je še možno priti do podvodnih prepadov.

1 komentar:

  1. aha, Crni, ti pa svojo skrivas, pa vemo, da je pri tebi na obisku - pokazi jo ... ali pa pridita malo na konjsko farmo v Kentucky ...
    lepo porocilo z Dugi Otok -
    lep pozdrav vsem

    Mile

    OdgovoriIzbriši