petek, 14. november 2008

Aja, gobe

O gobah letos nisem nič napisal, ker sem v lanski sezoni z objavo izplenov prav vsakega "gobarjenja" baje blog preveč zasičil - menda moje gobe prav nikogar ne zanimajo, še najmanj pa moja dva bralca :))
(Seveda pa imam tudi letošnjo bero izčrpno dokumentirano - na fotografijah, pa tudi v olivnem olju vloženo v nešteto kozarcih.)
.
Zato le kratek oris sezone 2008.
Poganjati so začele zgodaj, rasle so enakomerno, ne pa ne vem kako obilno, vso pomlad in do poznega poletja. Potem se je končalo (suša), zgodaj jeseni sem se tako enkrat iz hoste vrnil celo z dolgim nosom, kar se mi res redko zgodi.
Ko je začelo resneje deževati, pa je hkrati pritisnil še mraz.
Večina letošnje jeseni je bila v gobarskem smislu porazna.
Se je pa v preteklih dveh tednih stvar popravila. Vode pade z neba dovolj, pa tudi ogrelo se je kar.
.
Prejšnji četrtek me je tako spet prijelo, da sem pograbil pesa in ga vlekel v bližnjo šmarnogorsko hosto prekontrolirat preverjena rastišča.
In glej ga zlomka, na enem mestu sem jih našel petnajst, na drugem pa še tistega z rdečkasto glavo (spodaj, 4. z leve).
.
Vreme mrčesu ne paše, tako da so bili prav vsi popolnoma brezhibni. :)
.
Lahko noč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar