sobota, 31. maj 2008

Rekreacija

Včeraj smo se vrnili z "enotedenskih" počitnic. Ker se je vreme vmes strašno izboljšalo, smo jih seveda podaljšali za 6 dni :)
Tokrat smo šli bolj po penzionistično - pač zaradi malega - v velik apartma z elektriko, tekočo vodo, kuhinjo in krasnim pogledom na morje. Veseli dojenček pa pravzaprav ni nobena ovira, prej obratno. In morje ima, preverjeno, tako rad kot jaz.
.
Bral že dolgo nisem, tako da se je dopust zelo prilegel. Žal pa sem vzel samo 11 dobrih knjig, kar je zadoščalo le za dober teden. O knjigah kmalu.
.
Glavna rekreacija pa je seveda potapljanje na dah. Novi podvodni fotič je presegel vsa pričakovanja. Sam sem posnel 1850, žena pa 650 čudovitih podvodnih fotografij, po 10 megapixlov. In precej zanimivih podvodnih filmčkov.
Žal sem ugotovil, da so na dobro znanih terenih, kjer jih je bilo še pred par leti v izobilju, popolnoma izumrli bradavičasti kozolnjaki in ognjenordeče zvezde. Prijetno pa sem bil presenečen nad velikim številom bonelij, dromij, leščurjev in živali iz zadnjega odstavka.
Materiala imam sedaj res ogromno. Kvalitetnega. Zato me mika, da bi ustanovil "Underwater Photo Blog" v angleščini, kamor bi ga počasi uploadal. Pravkar sem ga zastavil na Bloggerju, ni pa še javno objavljen, ker ne vem, če imam za dodaten altruizem dovolj odvečnega časa. Naj se še malo kuha. Mogoče bi se s tem dalo generirati dovolj prometa, da bi lahko služil z AdSensom...
.
Med drugim sem lociral kar 13 različnih jastogov!
Seveda imam izdatno dokumentirane. Zaradi novega fotiča pa je trpel lov. Streljal sem le parkrat, da smo se najedli rib, sicer pa smo zmazali celo enega piščanca in nekaj jajčevcev, kar se nama na počitnicah prej ni dogajalo. Kako naj to opišem - fotografije čudovitih škrpočev, ugorjev in rakovic me pravzaprav zadovoljujejo bolj, kot mesarsko streljanje podvodnih motivov. Ali je vredno kruto posegati v fascinantno podvodno življenje - da se človek enkrat naje...?
No, enega jastoga, seveda dovolj velikega, da mi ne morete očitati detomora, pa sem le izvlekel. (Za lov na jastoge se seveda ne rabi pištole - narediti je treba z roko.)
Mater je bil dober za jest!
.
Lahko noč!

Ni komentarjev:

Objavite komentar