torek, 23. avgust 2005

Hitro in učinkovito

Idealen vikend na morju, čeprav je blo 70% dežja.
Jedla sva kar sem našical - norma za 2 so 4 ribe in 2 veliki rakovici, tega se vedno držim.
Prebral sem 2 dobri, debeli knjigi, skupaj 710 strani.
.
Včeraj popoldne, po krasnih neurjih, se je vreme približno umirilo, tako da sem si domov grede pri D. izprosil še malo čofotanja. Da bi našical nekaj rib za domov. Na plažo sva šla z dežnikom.
Vstopil sem ob 4h popoldne. Za vsak slučaj s spodnjim delom obleke in 4 kg svinca.
Matral me je velik kaval, izredno simpatična riba, ki sem ga hodil gledat 3 dni, pa se mi ni pustil. Sem pa izpod njegove skale snel velikega špara (al pa fratrc, šarg, pic, kdo bi vedel, je bil pa kar velik za svojo sorto), veliko vrano in 5 škrpočev. Ko sem obupal nad kavalom, sem še malo pogledal naokrog in spotoma napičil še enega škrpoča, dokler nisem pod neko drugo skalo opazil velike srebrne ugorjeve buče. Sem še tega napičil, ga v pičlih 5 minutah spipal iz luknje, pa je blo naenkrat rib skoraj preveč. Namesto ciganjenja na malem plinskem kuhalniku sem jih spekel lepo doma, v pečici, s krompirjem. Mmm.

Ni komentarjev:

Objavite komentar